一笑奈何

这是一个没有手稿的年代

Take A Bow - Rihanna

When I know you're only sorry you got caught



Rihanna - “Take a Bow” 

 

   How about a round of applause
  给你的掌声如何?
  A standing ovation
  起来为你鼓掌 
  You look so dumb right now
  你现在看起来有点麻木 
  Standing outside my house
  呆站在我家门外 
  Trying to apologize
  试著想道歉 
  You’re so ugly when you cry
  你哭起来 还真丑 
  Please, just cut it out
  行行好 就别再装了 
  [Chorus] 
  Don’t tell me you’re sorry cuz you’re not
  别说啥对不起 因为你根本没觉得对不起我 
  Baby when I know you're only sorry you got caught
  亲爱的,当我知道你抱歉只是因为你被发现(说谎) 
  But you put on quite a show
  但你的确演了一出很棒的戏 
  You really had me going
  你真的已让我相信 
  But now it’s time to go
  但现在是离开的时候了 

     Curtain’s finally closing

     一切终于落幕 

  That was quite a show
  那真是一场精彩绝伦的表演 
  Very entertaining
  娱乐性十足 
  But it’s over now
  但现在 什麼都结束了
  Go on and take a bow
  所以,鞠躬答谢吧 
  Grab your clothes and get gone
  收拾你的衣服 消失在我眼前 
  You better hurry up before the sprinklers come on
  你最好在细雨来临前赶快离开 
  Talkin’ about, girl, I love you, you’re the one
  别再虚情假意的说什麼 女孩, 我爱你,你是我的唯一 
  This just looks like the re-run
  这只是像你的表演重新开演 
  Please, what else is on
  拜托,还有什么新花样 
  And the award for the best liar goes to you
  最佳说谎奖将归你 
  For makin' me believe
  因为你让我相信 
  That you could be faithful to me
  你对我是忠实的 
  Let's hear your speech out

     让我们来听听你的演说 
  oh...

 


评论

热度(3)

©一笑奈何 | Powered by LOFTER